Przejdź do głównej zawartości

Kilka słów o nas

 Kilka słów od redaktora:
Cześć, jestem Zuzia Adamczyk! Chodzę do klasy piątej. Bardzo lubię malować oraz grać na PlayStation.
Kilka słów od naszych reporterek i prezenterek:
Cześć, nazywam się Maura Milczarek! Bardzo lubię startować w konkursach i spędzać czas z przyjaciółmi.
Hej! Nazywam się Hania Żentkowska. Bardzo lubię teart oraz śpiew.
Cześć, mam na imię Klaudia Kot, chodzę do klasy 6a. Lubię akrobatykę, tańczyć, śpiewać.
Cześć! Mam na imię Sandra Włodarczyk! Chodzę do klasy 6a, lubię występować, śpiewać, tańczyć i w tym roku będę w telewizji szkolnej.
Cześć! Jestem Anastazja, ale większość klasy mówi na mnie Tusia, chodzę do klasy 5c. Kocham śpiewać, tańczyć i grać w teatrze.
Ahoj! Mam na imię Olga Lambach, chodzę do klasy 6a. Interesuję się kulturą azjatycką, lubię Anime oraz Sushi.
Hej! Nazywam się Zosia Bassa i jestem z klasy 6a. Lubię rysować i uprawiać różne sporty.
Cześć! Nazywam się Maja, chodzę to klasy 6a. Interesuję się sportem i tańcem, bardzo lubię spędzać czas z przyjaciółmi.
Hej! Nazywam się Sara Szamborska, jestem uczennicą klasy 6. Interesuję się tańcem, śpiewem oraz Mangą i Anime.
Cześć, jestem Amelka z 6 klasy. Bardzo lubię tańczyć i bawić się ze swoim królikiem.
Kilka słów od Łucji zajmującą się blogiem TV 355:
Cześć! Nazywam się Łucja i chodzę do klasy 5e. Lubię nagrywać i blogować!
Kilka słów od naszego najmłodszego reportera:
Siema! Nazywam się Tymek Leszczyński, chodzę do 4a. Interesuję się modelarstwem, sportem i akrobatyką.




Komentarze

  1. moja szkoła jes online HEHE jak ktoś wiem skąd to jest to piątka XD

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wielkanocny odcinek

Zapraszamy was do obejrzenia Wielkanocnego odcinka, w którym dziewczyny pokażą jak zrobić baranka z makaronu! Link -  klik P.S WESOŁYCH ŚWIĄT!

kącik kreatywno plastyczy - wersja walentynkowa

Zapraszamy was na nowy odcinek walentynkowy! link <3

Nowy odcinek kącika plastycznego!

Zapraszamy Was na nowy odcinek kącika plastycznego, w którym pokażemy jak zrobić zawieszkę na drzwi lub też świecznik (zależy od waszych preferencji). LINK